Poznanie zwierząt z wiejskiego podwórka.
Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej.
Rozwijanie umiejętności mierzenia długości stopami, krokami.
Poznanie nowej techniki plastycznej .
Poznanie narzędzi ogrodniczych potrzebnych na wsi i ich zastosowanie.
TEMAT TYGODNIA ” WIOSNA NA WSI”
TEMAT DNIA ” UPARTY KOGUT”
Wyjaśnienie znaczenia słowa ” uparty „- kogo nazywamy upartym?, czy zwierzęta mogą być uparte?, czy znacie takie zwierzęta?.
Słuchanie opowiadania pt. ” Uparty kogut” – rozmowa na temat opowiadania : czy mama Olka i Ady była wcześniej na wsi?, z kim bawił się Olek?, co robiła Ada?, jaki ptak zainteresował się mamą?, dlaczego?, czym zajęli się tata z wujkiem?, jak mama przechytrzyła koguta?, czy jej to naprawdę się udało?.
Oglądanie ilustracji zwierząt z wiejskiego podwórka, nazywanie zwierząt karta pracy cz.4 s.4-5
Wprowadzenie litery Ż, ż
You must be logged in to post a comment.