poznawanie zwyczajów wielkanocnych, rozwijanie mowy, rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy, dzielenie wyrazów na głoski, poznanie litery F, f, przeliczanie i dodawanie w zakresie 10
środa ( 8.04) „GIPSOWE PISANKI”
1.Słuchanie opow. pt. ” Gipsowe pisanki”
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200407_100643.jpg?resize=1024%2C768&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200407_140225.jpg?resize=777%2C1024&ssl=1)
rozmowa na temat treści opowiadania: gdzie rodzina Olka i Ady spędziła Wielkanoc? ,co się stało dziadkowi?, jakie zadania mieli do wykonania podczas przygotowań do świąt Olek i Ada, rodzice, dziadkowie?, czym babcia ozdobiła stół?, jakie rady się dawał dziadek?, czy tata i mama wywiązali się z zadań?, co według dziadka jest najważniejsze?.
Poznanie litery F, f – wykonanie zadań według zdjęcia
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200407_101604.jpg?resize=768%2C1024&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200407_141844.jpg?resize=485%2C1024&ssl=1)
zabawa z wykorzystaniem tekstu rymowanki : jajeczko, jajeczko jesteś pisaneczką – dziecko wypowiada rymowankę, dzieląc słowa na sylaby i łącząc tę czynność z odpowiednimi ruchami , ja- przysiad, je- wyprost, czko- przysiad ( naprzemiennie).
You must be logged in to post a comment.