SERDECZNIE WITAM DZIECI I RODZICÓW Z GRUPY ” SÓWKI ” , ŻYCZĘ MIŁEJ WSPÓŁPRACY
Słuchanie opowiadania pt. ” Wrażenia i uczucia”
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200517_091935.jpg?resize=1024%2C874&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200517_092107.jpg?resize=810%2C1024&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/www.dziesiatka.swi.pl/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200517_092145.jpg?resize=896%2C1024&ssl=1)
Rozmowa na temat opowiadania z rodzicem – Jakie zdarzenie wywołało rozmowę o uczuciach?, W jaki sposób wujek Alfred pokazał dzieciom, że najbardziej boimy się tego, czego nie znamy?, Czy miał rację?, Jak babcia i wujek Alfred pokazali dzieciom, co robić, gdy nie wiemy, jak się czują osoby, z którymi przebywamy?, Jak wyglądają osoby wesołe?, Jaki wyraz twarzy najczęściej mają osoby smutne?, A jak opisałbyś ( opisałabyś) wyraz twarzy zdenerowowanej ?, Czy zdarzają się sytuacje, że możemy się pomylić, bo ktoś nietypowo wyraża swoje uczucia?.
Zabawa ruchowa https://youtu.be/2lanF2zOpks
Rozwiązujemy zagadki – rodzic czyta – Rozlega się wokoło, kiedy jest wesoło? ( śmiech), jaka to emocja? – powiedzcie dzieci- mówię o nim, że ma wielkie oczy ( strach), sam przypadków tych nie zliczę , kiedy wściekam się krzyczę ( złość).
Zabawa ” Smutek i radość” – muzyka smutna dziecko próbuje pokazać , jak zachowują się osoby smutne, muzyka wesoła – dziecko tańczy, pokazując jak się zachowują osoby radosne.
Praca plastyczna – kredki lub farby , kartka – maluję lub rysuję jak się czuję w chwili obecnej.
Miłej pracy i miłego tygodnia.
You must be logged in to post a comment.